Reseblogg från Mauritius

Den 5:e juni bär det av mot Mauritius för att under ett halvår jobba på mitt exjobb på Univerity of Mauritius.

söndag 27 september 2009

Grattis Malin!

Idag fyller Malin 25! Grattis grattis grattis!


Malins 19-årsdag! Första födelsedagsfesten efter att vi flyttat till Uppsala! Hemsk bild, men så rolig ändå, vi var så små:)


Malin fyller 21! Piratfesten:)

1 kommentar:

  1. Håhå! Den sista bilden är från den sista dagen med min digitalkamera... Dags att skaffa en ny?

    SvaraRadera