Men min typiska otur så lyckas två saker jag verkligen sett fram emot krocka. Utbytisarna har fest på flic en flac och jag har fixat skjuts dit samt sällskap hem och shoppat nya kläder och allt. Sen får jag sms av Daren om att han vill gå på bio i PL. Har längtat efter att få gå på bio (även om det är franskdubbad film...) men eftersom jag redan fixat så mkt med festen känner jag att jag nog ska ta mig iväg på den iaf. Bäst för den att det är rolig!
Hellst av allt hade jag såklart varit hos min bästaste bästis Malins 25årsfest! Alla som är där får lova att skicka statusuppdateringar oooofta!
Får inte igång min ac... kommer antagligen dö inatt när jag ska sova, har blivit väldigt varmt nu... Sommaren kom verkligen snabbt!
(Till Malin, Evy och andra som är intresserade:
Alternativ 1. Rosa linne och kofta.
Alternativ 2. Skojig t-shirt)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar