Åkte iväg till ett 4 points i cyber city, där vi drack lite phenix-öl och pratade och hade det trevligt! Dharam är en rolig typ, som gillar att prata med kroppsspråk och skratta och flamsa, vilket gör honom till en av de bästa mauritier jag känner här! Tydligen hade han varit med och designat kläderna på personalen på hotellet där puben låg (han är utbildad texil-nisse) så han kände många på stället som hejjade och fixade öl åt oss när han sträckte upp en hand.
Efter ett tag åkte vi tillbaka till QB där han skulle visa oss en bra pub vi kunde sitta på eftersom han var tvungen att åka iväg. Men han blev kvar ett bra tag och pratade och innan kvällen var slut hade vi lyssnat på liveband och han och jag sjungit karaoke till "Dancing queen":)
Maria sjunger dancing queen

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar