Reseblogg från Mauritius

Den 5:e juni bär det av mot Mauritius för att under ett halvår jobba på mitt exjobb på Univerity of Mauritius.

måndag 18 maj 2009

Ny bakgrund!





Nu har jag bytt bakgrundsbild! Se vad fin :)

Förberedelser

Så, nu har jag skaffat mig den här bloggen för att kunna skriva av mig om allt som kan tänkas hända under mitt halvår på Maurtitius!