Reseblogg från Mauritius

Den 5:e juni bär det av mot Mauritius för att under ett halvår jobba på mitt exjobb på Univerity of Mauritius.

måndag 14 september 2009

Bakom mina solglasögon

Idag har vi shoppat på Pridemark (outlet med massa billiga kläder) och hängt på flic en flac där vi snorklat. Köpte en snorkel till så att vi har imorgon när vi ska till Blue bay!


Det var lite molnigt, men lagom varmt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar