jätte häftigt!
Le pont naturel (den naturliga bron) Vid klippan som andas.
alla tre vid Rochester falls
Den fyrhjulsdrivna bilen var i sitt esse vi plöjde både genom dypölar, ned för branda backar och över många gupp. Tog fina genvägar bland sockerrören. Södra delen av ön är betydligt mindre turistig än den norra delen. Det är mindre trafik och även lite skog på några ställen.När det gällde mat fick vi äta som infödingarna snacks i form av chilikryddad annanas i sockerlag och jordnötter. Lunch åt vi nära Gris Gris vi smörgåsar med mauritisk curry med halvråa kyckling bitar ätna på ett skumt ställe där det även fanns husdjur i form av en stor råtta som sprang runt på golvet. Men vi verkar ha klarat oss från Gris-Gris sjukan........ När vi kom till baka till lägenheten var vi helt slut efter någon timme ryckte vi up oss för att gå och hitta något att äta hittade en kinesisk restaurang maten var jätte god. Nu ska vi snart gå och lägga oss för att orka med morgondagen det är jobbigt att vara turist........

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar