Har sprungit runt och snabbstädat lite i lägenheten. Imorgon kommer ju Linnea och Andreas! Jag har ingen maid på helgerna så måste städa och diska själv (ojoj, va jobbigt:))! Runt kl 12 kommer de hit, ska försöka hinna en sväng till stan och handla lite frukt och annat som kan va gott att ha efter en dags flygtur.
Min fot har läkt fint nu iaf (hm, har ju inte skrivit om det insåg jag nu... det var en dum gubbe och kastade en sten på min fot, var egentligen tänkt att landa i den lilla pojken som sprang förbi migs huvud, så var väl tur att det bara var min fot...) så jag kan använda andra skor än mina flippisar nu!
Nu ska jag dricka lite the och slappa lite. Ska försöka få L och A att gästblogga lite här i veckan också:)
Reseblogg från Mauritius
Den 5:e juni bär det av mot Mauritius för att under ett halvår jobba på mitt exjobb på Univerity of Mauritius.

Helt bisarr grej med gubben som kastade sten! I vilket fall som helst var han puckad så det förslår.
SvaraRaderaHoppas det blir kul med lite finbesök!