Reseblogg från Mauritius

Den 5:e juni bär det av mot Mauritius för att under ett halvår jobba på mitt exjobb på Univerity of Mauritius.

söndag 6 september 2009

Nu är de här!

Tada! Nu är vi tre stycken som bor i min lägenhet:D Var och hämtade Linnea och Andreas på flyget nyss. Gick bra att hitta dem, fick vänta ca 40 minuter, men vad är väl det för en van mauritier som jag..:) Trafiken på söndagar är väldigt bra, nästan inga bilar alls, så vi swishade hem på nolltid. Nu ska de fräsha upp sig så ska vi ge oss ner på stan och hitta lite mat och kolla in marknaden.

3 kommentarer:

  1. Hå-hå-hå! Så nu börjar turistsäsongen alltså? Bara du inte hinner tröttna tills jag kommer dit :)

    SvaraRadera
  2. Se upp Mauritier !! Här kommer de svenske med buller och bång.

    SvaraRadera
  3. Skönt att höra att de kommit fram.
    Elly

    SvaraRadera