Reseblogg från Mauritius

Den 5:e juni bär det av mot Mauritius för att under ett halvår jobba på mitt exjobb på Univerity of Mauritius.

onsdag 26 augusti 2009

Fotobok

Lyckades leta fram det här erbjudandet en dag när jag var så himla trött på pluggande och istället för det satte mig och läste massa bloggar. Det jag ska göra är att skriva 100 ord om en fuji fotobok. Jag skulle gärna vilja ha en sådan bok att fylla med bilder från min mauritiustid, så jag gört! Det funkar i alla fall så att man laddar ner ett program i vilket man bestämmer hur boken ska se ut, man får ange både text och bilder. När man sedan är nöjd med layouten skickar man in den och efter ett tag (cirka 2 veckor) får man en inbunden fin bok på posten. Jag är ju en pyssloman, så ska blir skoj att testa, har ju blivit rätt kass på att framkalla bilder sen jag skaffade digitalkamera. Mer info finns på http://www.fujidirekt.se/fotobok/ Ni får se min när jag kommer hem!



2 kommentarer:

  1. Är killen längst till höger på bilden naken?

    SvaraRadera
  2. Det kan vara trist i Sverige också. Idag regnar det, men enljusglimt är att Erika kommer med bussen om 15 min.Lycka till med fotboken. Inget ont som inte har ... osv.

    SvaraRadera