Nu vet jag varför tjejerna här inte syns till... Klädutbudet för tjejer är inte anpassat för att man ska röra sig! Ok, det kanske är liten av en överdrift, men modet här är inget att hurra för när det gäller varken snygghet eller komfort... Gav mig ut på stan idag för att leta reda nåt att ha på mig på konserten imorgon, men allt jag hittade var slajmiga linnen i tvångströjamodell med fula kedjor, nitar och konstiga mönster, jeans att ha på sig om man vill få känslan att ha bajsat på sig, skor med superhöga smala klackar och massa brodyr och vassa spegelbitar på. Inte mycket för mig med andra ord. Efter mycket letande hittade jag dock fram en liten butik som sålde helt underbara ekologiska kläder som producerats här på ön. Blev alldeles förtjust! På bara några minuter hade jag hittat två underbart fina toppar som både var fina och man kunde röra sig i! Nu är bara frågan vilken av dem jag ska ha på mig imorgon, förslag mottages gärna:)
Nr 1. Somrig och söt blommig topp. Var faktiskt inte med flit som bilden på Martin hamnade över mitt ansikte:)
Nr 2. En enkel vit knytsak:)
Mitt paket har inte kommit än... Första dan det skulle hämtas var posten stängd, andra dan fick chouffören (som gör alla Lewis ärenden) veta att han var tvungen att ha mitt leg för att kunna få ut det, tredje dagen visade det sig att det var tvunget att skickas till labb för analys. Imorgon dock! DÅ! Annars blir jag TOKIG!!!
Tack och hej! Skriver mer när jag fått paketet och berättar vad jag hittat!

Vilket snabbt labb som kan ta emot, analysera och skicka tillbaks på en dag bara.. :)
SvaraRaderaDessutom tycker jag att den vita var finast! Även om jag idag såg att den andra verkligen är rosa, och inte grön :)