Reseblogg från Mauritius

Den 5:e juni bär det av mot Mauritius för att under ett halvår jobba på mitt exjobb på Univerity of Mauritius.

måndag 3 augusti 2009

Theres nothing like the PRESENT!

Åh, vad det är kul att få post! Idag har jag fått en rulle och ett brev med posten! Rullen innehöll en fin affisch med bilder på Martin och kossor och igelkottar! Vad mer kan man vilja ha på en affisch liksom?!:) Den innehöll också en superfin t-shirt från Evy (se bild nedan), precis vad jag behöver efter att min dataväska beslutat sig för att ge obotliga fläckar på alla mina kläder! Tack tack tack!!!



















Finfin affisch! Den fick mig dock att få mardrömmar... Tejpade nämligen upp den och när tejpen lossnade under natten lät det läskigt. För mycket "supernatrual" fick mig att tro att det var andar i väggarna som ville ut...




















Min fina present från Evy! Jag har inte riktigt lärt mig ta bilder på mig själv än... Ska försöka bli bättre... Ni kan iaf se affischen på väggen bakom och mina fina tavlor på Malin och Mig samt Erikas crazy tavelram:)


Nu väntar jag bara på att få PAKETET, en 5 kg tung sak som just nu vilar på postkontoret i Port Louis, men som Mr Marie (hyresvärden) ska hämta åt mig idag. Är så nyfiken så jag håller på att dö! Känns som att sitta och vänta på jultomten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar