Finfin affisch! Den fick mig dock att få mardrömmar... Tejpade nämligen upp den och när tejpen lossnade under natten lät det läskigt. För mycket "supernatrual" fick mig att tro att det var andar i väggarna som ville ut...
Min fina present från Evy! Jag har inte riktigt lärt mig ta bilder på mig själv än... Ska försöka bli bättre... Ni kan iaf se affischen på väggen bakom och mina fina tavlor på Malin och Mig samt Erikas crazy tavelram:)
Nu väntar jag bara på att få PAKETET, en 5 kg tung sak som just nu vilar på postkontoret i Port Louis, men som Mr Marie (hyresvärden) ska hämta åt mig idag. Är så nyfiken så jag håller på att dö! Känns som att sitta och vänta på jultomten!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar