Reseblogg från Mauritius

Den 5:e juni bär det av mot Mauritius för att under ett halvår jobba på mitt exjobb på Univerity of Mauritius.

måndag 10 augusti 2009

Paket!

Hurra hurra! Paketet är här! Med massor (32) häxvrål, cd-skivor, kylplatta till datorn, badbomber, bilder och massor av annat kul! Detta firas med ett bad med nya boken!


















Mitt badkar, men en skummig badbomb i och snart även en Maria:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar