Jag lever, med det bara för att NoBut smet... Hon kom in i mitt rum vid 10 över och sa att hon skulle komma tillbaka om 5 minuter. En timme senare började jag bli sur... Efter ytterligare en halvtimme gav jag upp! Så jag åkte hem, köpte en pizza och slängde mig på sängen och tittade på film hela kvällen.
En positiv sak hände iaf! Min favvodoktorand bjöd med mig på dykning, nån gång när Linnea och Andreas är här troligtvis:) Skojskoj!
Reseblogg från Mauritius
Den 5:e juni bär det av mot Mauritius för att under ett halvår jobba på mitt exjobb på Univerity of Mauritius.

Andreas tyckte det där med dykning lät trevligt./Linnea
SvaraRadera