Utsikt från andra terassen! Visst har jag fin trädgård!?
Badrum uppe.
Den 5:e juni bär det av mot Mauritius för att under ett halvår jobba på mitt exjobb på Univerity of Mauritius.
Den 5:e juni bär det av mot Mauritius för att under ett halvår jobba på mitt exjobb på Univerity of Mauritius.
Oh, vad flådigt och stiligt det ser ut ditt nya hem, gillar terrasserna, är ju guld att ha o så fint grönt gräs utanför, härligt och lite blåskimrande berg i bakgrunden, fiiiint!!!
SvaraRaderaHoppas internettet kommer åter till din värld snart..
Kramkram ylva
Hur ser gästrummet ut?
SvaraRaderaGästrummet är med på bilderna på inlägget "mitt nya hem". Det är där terass 2 ligger, samt badrummet uppe. Jag tycker vekligen ni ska ta och boka biljetter snart! Ser verkligen fram emot att ha er här!!!
SvaraRadera