Reseblogg från Mauritius

Den 5:e juni bär det av mot Mauritius för att under ett halvår jobba på mitt exjobb på Univerity of Mauritius.

torsdag 9 juli 2009

Bra och dåliga nya vänner

Min nya "vän" har fortsatt göra livet jobbigt genom att ringa och smsa och igår även leta reda på mitt kontor för att komma upp och prata. Detta trots att jag inte svarar på några telefonsamtal eller sms. Som tur är så har jag fått två trevliga, normala och snälla doktorandvänner på min avdelning så jag har inte helt tappat tron på mänskligheten! En av dem är t.om en tjej!:) Hon gillar att dricka kaffe också, kan det bli bättre?!:)























En mauritisk Latte, inte lika söt som valpen dock:)


1 kommentar: