Reseblogg från Mauritius

Den 5:e juni bär det av mot Mauritius för att under ett halvår jobba på mitt exjobb på Univerity of Mauritius.

söndag 5 juli 2009

Mysfredag med Maria

Bakade en kladdkaka i mitt nya kök och bjöd Ananda och Daren på svenskt fika:) Satt på min fina terass och tittade ut över gården och hade trevligt! När de hade gått blev jag superseg och bestämde mig för att ta en riktig hemmakväll aldeles själv. Känns som första gången jag riktigt njutit av att vara själv. Sen jag har kommit hit har jag varje gång jag varit ensam hemma känt mig just ensam. Haft ångest för att jag är osocial och massa sånt. Men nu tog jag mig ett bad och läste bok, sen slog jag mig ner och tittade på massa filmer som jag köpt tidigare på dan (5 för 100 rs, så typ 5 kr/st) och åt godis och drack the.

2 kommentarer:

  1. Åh, så myyysigt! (du glömmer väl inte att ta hem alla de där filmerna sen!!) :)

    SvaraRadera