Reseblogg från Mauritius

Den 5:e juni bär det av mot Mauritius för att under ett halvår jobba på mitt exjobb på Univerity of Mauritius.

fredag 24 juli 2009

Back to life!

Tada, nu är jag på benen igen! Eller var i skolan igår också, men först idag som jag faktiskt lyckats äta ordentligt med mat utan att må dåligt. Otroligt skönt! Har ju inte hänt så mycket spännande på sista tiden att skriva om, det roligaste som hänt idag är att Martin hittade en rolig funktion med hans webkamera:)



















Han är lite lik ögonmannen som går omkring i uppsala och är läskig, eller hur Jossan?:)





















Min lilla prinsessa:)

2 kommentarer:

  1. *dör av skräck*

    Idag har vi haft möhippa förresten. Det blir man helt mör av, har jag nu lärt mig. Vi sov fem timmar igår natt. Champagnen (Törley, of course!) öppnades vid 11 idag. Kom hem vid ett nu inatt. Hurra! Du ska få se bilderna sen, de är fab! Mats var utklädd till en Guiness och gick runt på stan så till allas stora glädje.

    Nu ska jag akutsova! Puss!

    //Jossan

    SvaraRadera
  2. Är Ögonmannen den där oborstade snubben med halvlångt, råttgrått hår och skitläskiga gamla glasögon? Jag har "noterat hans närvaro", dvs skuttat skrajset bort från honom, flera gånger.

    SvaraRadera