Reseblogg från Mauritius

Den 5:e juni bär det av mot Mauritius för att under ett halvår jobba på mitt exjobb på Univerity of Mauritius.

torsdag 2 juli 2009

Och lite fler bilder...

Fick inte plats med fler bilder i ett inlägg så här kommer de två sista...

Utsikt från andra terassen! Visst har jag fin trädgård!?
















Badrum uppe.

3 kommentarer:

  1. Oh, vad flådigt och stiligt det ser ut ditt nya hem, gillar terrasserna, är ju guld att ha o så fint grönt gräs utanför, härligt och lite blåskimrande berg i bakgrunden, fiiiint!!!
    Hoppas internettet kommer åter till din värld snart..
    Kramkram ylva

    SvaraRadera
  2. Hur ser gästrummet ut?

    SvaraRadera
  3. Gästrummet är med på bilderna på inlägget "mitt nya hem". Det är där terass 2 ligger, samt badrummet uppe. Jag tycker vekligen ni ska ta och boka biljetter snart! Ser verkligen fram emot att ha er här!!!

    SvaraRadera