I skolan försökte jag desperat få klart det jag skulle innan lunchen då jag ska lämna in veckorapporten, men tillslut får jag ge upp, för jag känner mig aldeles svimfärdig och utmattad. Går för att ta lunch och sätta mig ute i solen och ta igen mig en stund, men så fort jag kommit utanför dörren till huset möts jag av min stalker som kastar sig fram och börjar prata. Men idag fick han bita i sten, för jag är på tok för illamående och stressad för att vara trevlig. Tittar honom bara kallt i ögonen och säger att jag inte är på humör att prata med någon och vill sitta själv och njuta av solkenet. När han slår sig ner bredvid mig i alla fall glor jag på honom tills han reser sig och går. Kanske har jag blivit av med honom för gott nu, hoppas det, för det känns väldigt olustigt att behöva vara otrevlig.
Efter att ha fått i mig lite mat skickar jag in det jag har skrivit till min handledare och åker hem. Köper massa choklad, frukt och juice och bäddar ner mig i sängen och tittar på film tills jag somnar. Vaknar nån timme senare av vad jag först tror är Erikas moske-väckarklocka, men som visar sig vara äkta:) Nu känner jag mig nästan som en människa igen, men tror jag ska stanna inne ikväll...

"En arg ung banan" (eller två)

Hmm, det ser ut som om någon har tagit bort hela mittensektionen på en vanlig banan :)
SvaraRaderaVilken söt hyresvärd! Helt rätt kur, mensvärk och illamående botas bäst med choklad och nedbäddning! Hoppas att du mår bättre nu! Jag jobbar på, har haft en galen dag med tokmycket folk, en dag till och sen är jag ledig måndag! Wonderful! Kramar
SvaraRaderaJasså det är en väckaklocka?!! jag råkade slå igång skiten häromdagen o trodde jag skulle dö av hjärtsnörp! Hoppas hon inte använder den ofta....
SvaraRaderaKrya på dig sötnos!!!