
Någon i familjen Broström som känner igen sig i den här serien?:)
Den 5:e juni bär det av mot Mauritius för att under ett halvår jobba på mitt exjobb på Univerity of Mauritius.
Den 5:e juni bär det av mot Mauritius för att under ett halvår jobba på mitt exjobb på Univerity of Mauritius.
Oj, den var faktiskt bra! Ovanligt för att vara nemi ;)
SvaraRaderaHaha, så där hade vi det också! Och ännu värre blev det när min far renoverade duschrummet. Duschkranen får tokspel om det är någon annan som spolar vatten, spolar i toaletten, använder diskmaskinen eller tvättmaskinen samtidigt som man duschar. Det låter typ KRRRRRRRCH-KRRRRRRRCH-KRRRRRRCH i ledningarna. Mycket uppskattat!
SvaraRadera//Jossan
Hahaaaa!!
SvaraRadera