Reseblogg från Mauritius

Den 5:e juni bär det av mot Mauritius för att under ett halvår jobba på mitt exjobb på Univerity of Mauritius.

torsdag 30 juli 2009

Barndomsminnen:)









Någon i familjen Broström som känner igen sig i den här serien?:)

3 kommentarer:

  1. Oj, den var faktiskt bra! Ovanligt för att vara nemi ;)

    SvaraRadera
  2. Haha, så där hade vi det också! Och ännu värre blev det när min far renoverade duschrummet. Duschkranen får tokspel om det är någon annan som spolar vatten, spolar i toaletten, använder diskmaskinen eller tvättmaskinen samtidigt som man duschar. Det låter typ KRRRRRRRCH-KRRRRRRRCH-KRRRRRRCH i ledningarna. Mycket uppskattat!

    //Jossan

    SvaraRadera