Kusienerna tog idag med mig på bergsbestigning. Det var det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv. Trodde verkligen att jag skulle dö av utmattning ett flertal gånger. Vägen upp till toppen var brant, lerig och stenig, så när vi efter ungefär 2 timmars intensiv klättring kom upp på toppen och möttes av en pensionärsförening som satt och fikade blev vi minst sagt snopna... Hur kunde de här skröpliga tanterna och gubbarna ha tagit sig upp hit när jag, men mina unga friska ben varit nära att kola. Efter att ha pratat med ledaren för gruppen fick vi veta att de tagit sig upp från andra sidan, där man kan åka med bil mycket längre och där det inte alls var lika brant. Phu, blev lite orolig för min kondition där!
Stannade och fikade med pensionärerna och njööööt av utsikten!!
Sen var det bara att ta sig ner för att sedan kasta sig i havet!
Mohikanfrilla!På kvällen blev det filmkväll, en shopoholics bekännelser (var inte min idé!) med franska subtitles. Måste bli bättre på franska!
Nice bilder!
SvaraRadera