Nu sitter jag här i en tom gammal sliten labbsal utan internet (skriver inlägget i ett worddokument för att publicera när jag kommer hem). Har pratat lite med min handledare här iaf och hon verkar vara ungefär lika förvirrad som jag gällande mitt projekt. Men hon har satt mig i arbete. ”Sit here and try to understand the model”.
Ska träffa henne två gånger om dagen och gå igenom vad jag lärt mig. Det är nog bra för studiemotivationen, men också väldigt läskigt eftersom jag just nu inte har någon aning om vad jag lär mig. Sitter mest och klickar i modellen för att kolla vad allt är. Känner att jag inte riktigt fått struktur på vad det är jag egentligen ska göra, särskilt som jag nu har 4 handledare som alla vill ha sitt sagt i det hela och vill att jag ska skicka mejl varje dag om vad jag gör. Om jag skulle göra det skulle jag aldrig göra annat än skicka mejl…
Snart är det lunch i alla fall. Hoppas det finns något ställe som är öppet som man kan köpa mat på här i närheten. Kanske lite kaffe också… Ja, kaaaaffe!
Tur att man har kamera i datorn, så man har nåt att roa sig med i pauserna :)


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar