Onsdagen blev en skön dag på stranden. Vi bokade en båtresa som sedan skulle visa sig förändra vår loja topmodeltillvaro här på ön. Kvällen avslutades med god middag på en indisk resaturang här hemma i QB.
Reseblogg från Mauritius
Den 5:e juni bär det av mot Mauritius för att under ett halvår jobba på mitt exjobb på Univerity of Mauritius.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar