Reseblogg från Mauritius

Den 5:e juni bär det av mot Mauritius för att under ett halvår jobba på mitt exjobb på Univerity of Mauritius.

tisdag 21 juli 2009

Pesten

Åhhh, har gått och blivit magsjuk... Det är sämst!!! Har mått illa i 3 dagar nu, inte kunnat äta, knapt kunnat dricka, men ändå kunnat spy typ en gång i timmen... DET ÄR SYND OM MIG!! Längtar efter att få ligga hemma, men en varm Valle vid magen och bli ompysslad, men nej, istället ligger jag här själv, med internet som min kontakt med omvärlden. Men tror jag håller på att bli lite bättre nu iaf, har lyckats dricka lite vatten som jag inte omedelbart spyr upp iaf:)

3 kommentarer:

  1. Stackars dig! Valle längtar också efter att få ligga vid din mage. Just nu liggar han vid mina fötter och snarkar. Latte har krypit in bakom gungstolen.
    Krya på dig, vi tänker på dig.
    Hälsningar mamma

    SvaraRadera
  2. Åh fy f..! Har ni Resorb?

    //Jossan

    SvaraRadera
  3. Åhh... :'( jag borde ha skickat ner en ny mage med paketet oxå..

    SvaraRadera