Känner hur som att det inte skulle sitta fel med en veckas "semester" hemma. Man får verkligen perspektiv på hur bra man egentligen har det i Sverige. Men tiden går ju faktiskt ganska fort, och snart kommer (i september) Linnea och Andreas hit! HURRA! Andreas är perfekta livvakten, ingen som nån börjar mucka med i första taget:) Så då ska det resas runt och hittas på saker, måste träna upp min kondis lite tror jag om jag ska kunna hänga med i hurtbullarnas tempo:)
Appropå nåt helt annat... Biblioteket på universitet måste va inspirerat av Harry Potters skolbyggnad. Varje gång man kommer hit har alla bokhyllor bytt plats, alla bänkar och bort flyttats och det är sig inte alls likt... Undrar lite vad de håller på med...
Nej, nu ska jag försöka få nåt gjort! Hoppas allt är bra med alla där hemma! Saknar er! Kramar!

Biblioteket: Många platser men få människor...

Harry Potter inspirerat lät ju spännande men den tomma salen såg mer lite öde än spännande ut... Vart är folket? Javisstja, dom roar sig ju med att leka stalkers och ringa dig och andra oskyldiga typer 40 ggr om dagen, vem hinner sitta i ett bibliotek när man är såå busy ;)
SvaraRaderaKram kram