Reseblogg från Mauritius

Den 5:e juni bär det av mot Mauritius för att under ett halvår jobba på mitt exjobb på Univerity of Mauritius.

torsdag 16 juli 2009

E1 och E2

Rensade min telefon på bilder idag, då hittade jag denna tjusiga bild! Är de inte söta så säg:)

2 kommentarer:

  1. Haha, shoppingrunda på stan eller? ;) Snälla säg att de köpte dem och gick ut med dem på!

    SvaraRadera
  2. Ja vilka söta flickor.Riktiga badbrudar.Går Erika klädd så där i Falun, tro?
    Hälsningar mamma

    SvaraRadera