
Han är lite lik ögonmannen som går omkring i uppsala och är läskig, eller hur Jossan?:)

Min lilla prinsessa:)
Den 5:e juni bär det av mot Mauritius för att under ett halvår jobba på mitt exjobb på Univerity of Mauritius.
Den 5:e juni bär det av mot Mauritius för att under ett halvår jobba på mitt exjobb på Univerity of Mauritius.


*dör av skräck*
SvaraRaderaIdag har vi haft möhippa förresten. Det blir man helt mör av, har jag nu lärt mig. Vi sov fem timmar igår natt. Champagnen (Törley, of course!) öppnades vid 11 idag. Kom hem vid ett nu inatt. Hurra! Du ska få se bilderna sen, de är fab! Mats var utklädd till en Guiness och gick runt på stan så till allas stora glädje.
Nu ska jag akutsova! Puss!
//Jossan
Är Ögonmannen den där oborstade snubben med halvlångt, råttgrått hår och skitläskiga gamla glasögon? Jag har "noterat hans närvaro", dvs skuttat skrajset bort från honom, flera gånger.
SvaraRadera