Reseblogg från Mauritius

Den 5:e juni bär det av mot Mauritius för att under ett halvår jobba på mitt exjobb på Univerity of Mauritius.

torsdag 22 oktober 2009

Dumma dumma regn!

Sitter och väntar och väntar och väntar på att Martin ska komma. Han skulle ha kommit för tre timmar sedan, men eftersom det är så dåligt väder här var de tvungna att landa på Reunion istället. Så nu sitter jag och hoppas på bättre väder, så att han kan komma hit istället för att sitta på flygplatsen på Reunion!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar