Reseblogg från Mauritius
Den 5:e juni bär det av mot Mauritius för att under ett halvår jobba på mitt exjobb på Univerity of Mauritius.
Den 5:e juni bär det av mot Mauritius för att under ett halvår jobba på mitt exjobb på Univerity of Mauritius.
Den 5:e juni bär det av mot Mauritius för att under ett halvår jobba på mitt exjobb på Univerity of Mauritius.
Tihi! Bloggen är tillagd på favoriter och nu är jag den första att skriva en kommentar! Woho! Kram! /Malin
SvaraRaderaHej Maria
SvaraRaderaOve har hämtat kvigor och just nu går Fjällan och två till i hagen vid huset.
Hälsningar mamma
Japp, nu har jag favoritat dig och prenumererar, så jag måste väl typ vara VIP-gäst, eller hur? ^^
SvaraRaderaLyckönskningar från Hanky!
Hej Maria och Erika
SvaraRaderaHoppas ni har kommit lyckligt och väl fram till paradiset. Här planterar vi skog bland förgätmigej och veronikor.
Vi vill gärna ha en hälsning ifrån er.
mamma och pappa