Reseblogg från Mauritius

Den 5:e juni bär det av mot Mauritius för att under ett halvår jobba på mitt exjobb på Univerity of Mauritius.

måndag 18 maj 2009

Förberedelser

Så, nu har jag skaffat mig den här bloggen för att kunna skriva av mig om allt som kan tänkas hända under mitt halvår på Maurtitius!

4 kommentarer:

  1. Tihi! Bloggen är tillagd på favoriter och nu är jag den första att skriva en kommentar! Woho! Kram! /Malin

    SvaraRadera
  2. Hej Maria
    Ove har hämtat kvigor och just nu går Fjällan och två till i hagen vid huset.
    Hälsningar mamma

    SvaraRadera
  3. Japp, nu har jag favoritat dig och prenumererar, så jag måste väl typ vara VIP-gäst, eller hur? ^^
    Lyckönskningar från Hanky!

    SvaraRadera
  4. Hej Maria och Erika

    Hoppas ni har kommit lyckligt och väl fram till paradiset. Här planterar vi skog bland förgätmigej och veronikor.

    Vi vill gärna ha en hälsning ifrån er.

    mamma och pappa

    SvaraRadera